ReaLStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam telefoncuysaniz almam bugün tüm gün sordum 650-750 arasi fiyat cektiler. Temiz kendim kullanmalik 4s ariyorum. Sahibinden istiyorum. Wifisi şarsi felan sorunlu olmasin birde ios 6ve üstü yüklü olsun.
Elimde 3GS 32gb var hicbir sorunu yok bunu verip üste 400-450 civari gönderebilirim. Veya direk tüm parayida verebilirim.
Bulursunuz umarım, kolay gelsin.