Netbook Alınacak
12
●552
- 26-10-2014, 11:18:53Üyeliği durduruldu

Şu özelliklerde Asus var bende.Kenarda öylece duruyor. Şarjı 1.5 - 2 saat gidiyordu yanlış hatırlamıyorsam.Siyah renk, kutusu ve faturası yok. Temiz sayılabilir bir ürün.
Satmayı düşünmedim ama işine yararsa daha uygun birn fiyata bile verebilirim. 2. el almıştım film izlemek internete girmek için ideal ve sessiz çalışıyor ısınma sorunuda yok bunlarıda ekleyeyim. - 26-10-2014, 12:09:19mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onerebileceginiz model var mi?
super sonic akilli telefonumdan gonderildi - 26-10-2014, 15:09:58Üyeliği durduruldudualcore amd c60 cpumujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2014, 15:17:22Gayet iyi bence atom işlemciden çok daha iyi,Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de packard bell var 12.1" 3 gb ram cor2 duo 1.5 ghz işlemci dükkanda müşteriye 450-500 tl fiyat veriyorum
