• 26-10-2014, 00:28:50
    #1
    300-350 TL arası netbook arıyorum 2 gb ram tercihimdir
  • 26-10-2014, 01:58:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Acer Aspire One 722

    var elimde garantisi devam ediyormu bilmiyorum 4gb ramli, 11,6" ekran çift çekirdek 1,33 mhz amd cpu

    350 olur garantisi kutusu duruyor mu bilmiyorum, kozmetik olarak 10/8 alır fazlasıyla işini görür. şarjı en az 4 saat gider
  • 26-10-2014, 11:18:53
    #3
    Üyeliği durduruldu


    Şu özelliklerde Asus var bende.Kenarda öylece duruyor. Şarjı 1.5 - 2 saat gidiyordu yanlış hatırlamıyorsam.Siyah renk, kutusu ve faturası yok. Temiz sayılabilir bir ürün.

    Satmayı düşünmedim ama işine yararsa daha uygun birn fiyata bile verebilirim. 2. el almıştım film izlemek internete girmek için ideal ve sessiz çalışıyor ısınma sorunuda yok bunlarıda ekleyeyim.
  • 26-10-2014, 11:41:39
    #4
    Konu sahibinin izniyle bende ogrenci icin netbook ariyorum aynen 2 gb ram, sarjin uzun gitmesi ve dokunmatik ekran olmasi tercih sebebidir

    super sonic akilli telefonumdan gonderildi
  • 26-10-2014, 11:59:28
    #5
    hocam netbook rami 20 gb de olsa hiç bi anlamı yok atom işlemciyle sürekli kastırır (2-3 internet sayfasında tıkanır) size tavsiyem yine küçük ama işlemcisi güçlü bişey almanız
  • 26-10-2014, 12:09:19
    #6
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam netbook rami 20 gb de olsa hiç bi anlamı yok atom işlemciyle sürekli kastırır (2-3 internet sayfasında tıkanır) size tavsiyem yine küçük ama işlemcisi güçlü bişey almanız

    Onerebileceginiz model var mi?
    super sonic akilli telefonumdan gonderildi
  • 26-10-2014, 12:40:36
    #7
    Hocam atom-celeron-sempron işlemci olmasın da, notebook ile netbook boyutu arası bişey olabilir, üstte hamido'nun verdiği pc işlemcisi tam olarak ne acaba
  • 26-10-2014, 15:09:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam atom-celeron-sempron işlemci olmasın da, notebook ile netbook boyutu arası bişey olabilir, üstte hamido'nun verdiği pc işlemcisi tam olarak ne acaba
    dualcore amd c60 cpu
  • 26-10-2014, 15:17:22
    #9
    Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dualcore amd c60 cpu
    Gayet iyi bence atom işlemciden çok daha iyi,
    bende de packard bell var 12.1" 3 gb ram cor2 duo 1.5 ghz işlemci dükkanda müşteriye 450-500 tl fiyat veriyorum