mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam netbook rami 20 gb de olsa hiç bi anlamı yok atom işlemciyle sürekli kastırır (2-3 internet sayfasında tıkanır) size tavsiyem yine küçük ama işlemcisi güçlü bişey almanız

Onerebileceginiz model var mi?
super sonic akilli telefonumdan gonderildi