• 14-07-2014, 03:09:28
    #10
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi arkadaşın izniyle bende birşey sormak istiyorum.Modem üst katta ve alt kattaki odalardan birisinde internet çekmiyor.Bu odada çekmesi için aşağıda çeken bir odaya access point koymam yeterli midir.? yoksa başka çözümü var mıdır.?
    Yeterlidir
  • 14-07-2014, 10:21:15
    #11
    Ficker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeterlidir
    Peki hocam modeme 15 db lik bir anten taksam,ya da menzil arttırıcı kullansam.? hangisi daha verimli olur.?
  • 14-07-2014, 13:49:34
    #12
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam modeme 15 db lik bir anten taksam,ya da menzil arttırıcı kullansam.? hangisi daha verimli olur.?
    Onun pek etkisi olmuyor. TP Link in sağlam bir Access Point i vardı adam harika dağıtıyor. Bende var fakat benimde o işime yaramıyor şuan izmirde kaldı o. Ben wireless li router alacağım. Router olmaynıca ağ çöküyor o yüzden. Ama senin ki bir ağı daha genişe yaymak olduğu için sadece Access Point alman yeterli olur. Bridge AP yaparak işini halleder.
  • 14-07-2014, 19:37:30
    #13
    StrCod adlı kullanıcıdan wireless lı router sipariş verildi.
  • 15-07-2014, 14:55:23
    #14
    Ficker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam link atabilirmisin
    http://www.hepsiburada.com/liste/tp-...oryId=60001272
  • 17-07-2014, 11:10:05
    #15
    StrCod'dan Tp-Link TL-WR740N Wireless N Router Alınmıştır. Ürün Tertemiz ve harika. Güvenilir ticaret yapan arkadaş. Arayış Kapanmıştır.