DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Wireless li Router Arıyorum Acil
14
●641
- 14-07-2014, 10:21:15Peki hocam modeme 15 db lik bir anten taksam,ya da menzil arttırıcı kullansam.? hangisi daha verimli olur.?Ficker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2014, 13:49:34Onun pek etkisi olmuyor. TP Link in sağlam bir Access Point i vardı adam harika dağıtıyor. Bende var fakat benimde o işime yaramıyor şuan izmirde kaldı o. Ben wireless li router alacağım. Router olmaynıca ağ çöküyor o yüzden. Ama senin ki bir ağı daha genişe yaymak olduğu için sadece Access Point alman yeterli olur. Bridge AP yaparak işini halleder.DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2014, 14:55:23http://www.hepsiburada.com/liste/tp-...oryId=60001272Ficker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle