Peki hocam modeme 15 db lik bir anten taksam,ya da menzil arttırıcı kullansam.? hangisi daha verimli olur.?
Onun pek etkisi olmuyor. TP Link in sağlam bir Access Point i vardı adam harika dağıtıyor. Bende var fakat benimde o işime yaramıyor şuan izmirde kaldı o. Ben wireless li router alacağım. Router olmaynıca ağ çöküyor o yüzden. Ama senin ki bir ağı daha genişe yaymak olduğu için sadece Access Point alman yeterli olur. Bridge AP yaparak işini halleder.