• 11-11-2013, 14:06:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar, iPod 2G 8GB satıyorum. Hiç bir sıkıntısı yoktur. Fiyat olarak 180 TL düşünüyorum. Yanında yan sanayi kulaklık ve data kablosuyla gönderilecektir. ilgilenenler PM atabilir.

    Not: İsteyen arkadaşlara fatura kesebilirim.





  • 24-11-2013, 17:14:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyat biraz yüksek degil mi ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk