Merhaba arkadaşlar, iPod 2G 8GB satıyorum. Hiç bir sıkıntısı yoktur. Fiyat olarak 180 TL düşünüyorum. Yanında yan sanayi kulaklık ve data kablosuyla gönderilecektir. ilgilenenler PM atabilir.

Not: İsteyen arkadaşlara fatura kesebilirim.