Arkadaşlar 15000-25000 TL aralığında Hb araç olarak ne tavsiye edersiniz?2-3 sene sonra satmaya kalktığımda satışında bana fazla zorluk çıkarmıcak ve fazla değer kaybetmicek bi araç arıyorum.Ayrıca dizel almam mı yoksa benzin+lpg düşünmem mi daha mantıklı olur?Yorumlarınızı bekliyorum...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:14:31 -->-> Daha önceki mesaj 11:03:06 --
wv polo düşündüm mesela ama araçta bi sıkıntı çıkarsa 2. el olacağından parça sıkıntısı yaşar mıyım fiyatları yüksek olabilir değer mi o yüzden?
2. el HB araç önerisi?
6
●901
- 19-07-2013, 20:14:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşım Clio 4 ( Tv'lerde oynayan ) normali 32.000 Tl'den sıfırı başlıyor.
Yok hem karizma yok anında satayım dersen Audi A3-A4 grubu
Yakıtı az olsun en iyi güvenlikler bir arada olsun dersen Citroen C4 HDİ spk pk gibi bir modeli var bu.
Konfor isterim yakıt çokda umrumda değil peynir gibi satarım dersen Passat 1.8T modelleri.
Yada ben hiç sevmesemde ( servis paralarını ) Opel ford tavsiye edilebilir.
Citroen C4 1 günde belki satamassın fakat servis bakımları cok uzun mesafede oluyor.
LPG konusuna gelince.. Benzinli araçlarda MOTOR HACMİ kücük ise KM'DEN KORK Motor Hacmi büyük ise 1.6 üzeri kasaya göre Km pekte önemli değil 150-200 bin.
Fakat Dizele asla o kmlerde girme aslında ben 2. el asla dizel araçta almam. Parçaları bence pahalı ve benzinli yani LPG daha az yakıyor dizelden bana gçre - 21-07-2013, 13:54:20Hacım sana bizim arabayı satalım
bak beÄŸenirsen
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...27424194/detay - 22-07-2013, 10:12:08Üyeliği durdurulduBenim babam yeni araba alcak şuan şehir dışında olduğumuz için ve araba 1-2 ay daha lazım olduğu için satmıyor. İstanbul'a döner dönmez satacağız.mephistos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peugeot 407
Çellik Gri Renk
125.000 KM
2006 Model
110 Beygir
Dizel
İstediğimiz ortalama fiyat 25.000 TL
Eğer kesin alıcıysanız size aracın resmini atarım. Ancak dediğim gibi şehir dışından 1-2 ay sonra geleceğiz. - 22-07-2013, 13:15:12Usta ilgin için teşekkür ediyorum ama ben hatchback araç arıyorum..Yoksa aracın ve özellikleri güzelmiş...OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak beÄŸenirsen