hocam araban güzelmiş hayırlı satışlar ama ben şu an almıcam zaten borçlarım var en erken 4 ay sonra düşünüyorum şu an araştırmadayım...İlgin için teşekkür ederim ama..Bu arada arabayı neden satıyosun model mi yükselticeksin?