• 20-05-2013, 23:48:26
    #1
    512 MB DDR2 Ram kingston marka.
    Ödeme şekli misli. parayı gördüğüm anda kargolayabilirim.
  • 21-05-2013, 01:04:33
    #2
    Hocam yanlış anlamazsan bişey demek istiyorum.
    Daha 2-3 gün önce ddr2 2Gb ram aldım forumdan 25 liraya 7 lirada kargo ücreti verdim 32 Lira sizinki aynı hesapla 22 liraya denk gelir ki bu şekildede alan olacağını sanmam.
    Hayırlı satışlar.