Hocam yanlış anlamazsan bişey demek istiyorum.
Daha 2-3 gün önce ddr2 2Gb ram aldım forumdan 25 liraya 7 lirada kargo ücreti verdim 32 Lira sizinki aynı hesapla 22 liraya denk gelir ki bu şekildede alan olacağını sanmam.
Hayırlı satışlar.