İlk trafik cezamı yedim:D
19
●654
- 23-10-2025, 12:33:36Geçmiş olsun hocam o yüzden arabanın motorunu çalıştırmadan takarım kemeriDrwho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 12:38:34Estonya'da şöför park halindeki araçtan inerken kapıyı sağ el ile açmak zorunda. Tesbit edilirse cezası var. Artık kemer takmak ta alışkanlık haline gelmeli.
- 23-10-2025, 12:41:50Atma bu zehir atma bu zehri aha yeni kanun geliyorDeephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bizde de sağ ayakla inmezse ceza yazarlarsa güzel olur
- 23-10-2025, 12:43:27bende ilk cezamı hatalı dönüşten yemiştim. döndükten sonra polis çevirince ceza yiyeceğimi anlayınca dedim abi bi selfie çekilebilirmiyiz ? neden dedi, ilk cezamı yiyorum ölümsüzleştirmek adına dedim. hoşuna gitti gülüştük felan, yanındaki genç memura emniyet kemerinden yaz bu kardeşimize dedi. daha düşük ceza olduğundan dolayı.
