• 23-10-2025, 12:29:06
    #10
    araç ticari miydi?
  • 23-10-2025, 12:33:11
    #11
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araç ticari miydi?
    Yok
  • 23-10-2025, 12:33:36
    #12
    Drwho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    78/1-a Dan ilk trafik cezamı yedim 993 tl
    Emniyet kemerinden yemişim sürekli takardım dün takmadım sadece ondanda ceza yemişim
    Geçmiş olsun hocam o yüzden arabanın motorunu çalıştırmadan takarım kemeri
  • 23-10-2025, 12:38:34
    #13
    💚 R10.NET 💚
    Estonya'da şöför park halindeki araçtan inerken kapıyı sağ el ile açmak zorunda. Tesbit edilirse cezası var. Artık kemer takmak ta alışkanlık haline gelmeli.
  • 23-10-2025, 12:41:50
    #14
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estonya'da şöför park halindeki araçtan inerken kapıyı sağ el ile açmak zorunda. Tesbit edilirse cezası var. Artık kemer takmak ta alışkanlık haline gelmeli.
    Atma bu zehir atma bu zehri aha yeni kanun geliyor ama bizde de sağ ayakla inmezse ceza yazarlarsa güzel olur
  • 23-10-2025, 12:43:27
    #15
    bende ilk cezamı hatalı dönüşten yemiştim. döndükten sonra polis çevirince ceza yiyeceğimi anlayınca dedim abi bi selfie çekilebilirmiyiz ? neden dedi, ilk cezamı yiyorum ölümsüzleştirmek adına dedim. hoşuna gitti gülüştük felan, yanındaki genç memura emniyet kemerinden yaz bu kardeşimize dedi. daha düşük ceza olduğundan dolayı.
  • 23-10-2025, 13:09:31
    #16
    geçmiş olsun. Emniyet kemeri önemli. İnşallah bir daha takmamazlık etmezsiniz. Siz ne kadar dikkatli olursanız olun alkollü şekilde araç kullanan bir dangalak gelip çarpsa Allah korusun. Kemer takılı değilse büyük risk.
  • 23-10-2025, 13:26:17
    #17
    bedel ödendi hocam
  • 23-10-2025, 14:26:31
    #18
    Geçmiş olsun.