Konu
İlk trafik cezamı yedim:D
23-10-2025, 12:38:34
#13
Deephunter
💚 R10.NET 💚
Estonya'da şöför park halindeki araçtan inerken kapıyı sağ el ile açmak zorunda. Tesbit edilirse cezası var. Artık kemer takmak ta alışkanlık haline gelmeli.