Estonya'da şöför park halindeki araçtan inerken kapıyı sağ el ile açmak zorunda. Tesbit edilirse cezası var. Artık kemer takmak ta alışkanlık haline gelmeli.
Atma bu zehir atma bu zehri aha yeni kanun geliyor

ama bizde de sağ ayakla inmezse ceza yazarlarsa güzel olur