• 22-08-2025, 12:49:00
    #1
    Merhabalar bu yıl 3 defa sattım 2 defa üzerime aldım tekrar bir tane daha alsam sorun olur mu bu kez satmayacagim
  • 22-08-2025, 12:53:49
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Ben bu sene 5. aracımı aldım henüz bir problem olmadı
  • 22-08-2025, 12:55:03
    #3
    galeri olmadan yılda 3 araç satışı yapılabilir diye biliyorum yani bu son aracı alırsanız satışını aynı yıl içinde yapmadığınız sürece sorun olmaz diye düşünüyorum. Hangi araçları al-sat yaptınız hocam bende böyle bir şey düşünüyorum fakat hangi araçlar kolayca satılıyor ?
  • 22-08-2025, 12:58:42
    #4
    Kurumsalda sınır yok ama bireysel olarak 3 adet alabilirsin fazlasında ticari olarak değerlendirilip vergi çıkıyor diye biliyorum.
  • 22-08-2025, 13:15:16
    #5
    Bir yerden sonra bir ücret mi ödüyorsunuz öyle bişe vardı kalkmadıysa
  • 22-08-2025, 21:28:52
    #6
    SerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galeri olmadan yılda 3 araç satışı yapılabilir diye biliyorum yani bu son aracı alırsanız satışını aynı yıl içinde yapmadığınız sürece sorun olmaz diye düşünüyorum. Hangi araçları al-sat yaptınız hocam bende böyle bir şey düşünüyorum fakat hangi araçlar kolayca satılıyor ?

    Al sat yapmadim hocam memnun kalmadigim için sattım ama piyasa hızlı olan tek bildiğim Civic 1130 bine fd6 verdim fd6 piyasası çok çok iyi 2 günde satılıyor tavsiyem fd6 olur fb7 bulasmayin fc5 de çok iyi ama bütçe yüksek olması lazım