galeri olmadan yılda 3 araç satışı yapılabilir diye biliyorum yani bu son aracı alırsanız satışını aynı yıl içinde yapmadığınız sürece sorun olmaz diye düşünüyorum. Hangi araçları al-sat yaptınız hocam bende böyle bir şey düşünüyorum fakat hangi araçlar kolayca satılıyor ?