DelpaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu araba alınır mı?
20
●868
- 12-08-2025, 15:10:32R10 Symbol 1.5 DCI Authentique 2010 - 2012 Model Manul 220.000 Km Altı Tavan şase podya airbag işlemsiz Al derimDelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2025, 15:16:11Bende var hocam 2011 model 1.5 dizel, motorunda mekaniğinde en ufak sorunu, masrafı yok. Kütahya Merkezdeyim, 400 bine satmayı düşünüyorumfikretk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2025, 15:20:47şu arabaya binipte adam akıllı kullanan görmedim haklıbulentking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya abartı egzoz takıp milleti rahatsız ediyorlar ya son ses müzikle dolaşıyorlar yada modifiye sandıkları yere sıfır basıp caddede dolaşıp tın tın gidiyorlar ayarları yok maalesef yoksa sizde mi bunlardansınız
- 12-08-2025, 15:33:59Yok hocam, hiç sürmedim bile bu arabayı. Bir filmde geçiyordu yazdığım yorumAlkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2025, 15:37:23Alınır gayet güzel görünüyor tutulan bir model motoru güzeldir kozmetik olarak iyi motoru içi güzelse al derim.
- 12-08-2025, 15:44:09
- 12-08-2025, 16:00:40İlk olan daha iyiDelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi ilk yorumda bahsettiğim gibi içi nasıl o koltuk üzerindeki döşemenin altı ne durumda orjinal koltuksa yırtık yoksa tadından yenmez.
Bu son attığın arkadan gönye tutmamış bu kasalarda olmazsa olmaz arka stop simetriğidir ve tutmuyor senin ikinci ilandaki sende dikkatli bakınca anlayabilirsin. Tampon bagaj kapağı yine oturmamış yani işçilik iyi değil.
Beğenmedim ikinci arabayı