• 12-08-2025, 15:09:11
    #10
    .best ONE 🏆
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu fiyat bandına alınabilecek sağlam ne olabilir? Varsa örnek ilan atarsanız memnun olurum.

    Şehir içi şehir dışı kullanım, ihtiyacım için alacağım. Alıp satarkende gidecek bir araba.

    Yada tofaş alıp geçeyim mi?
    Temiz clio 3 al hocam renoların parçası çoktur ustası çoktur serseri arabası değil temiz kullanılmıştır. Ve piyasası olan bir araçtır. O fiyata başka temiz bir araç bulamazsın Pejo grubundan uzak dur.
  • 12-08-2025, 15:10:32
    #11
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu fiyat bandına alınabilecek sağlam ne olabilir? Varsa örnek ilan atarsanız memnun olurum.

    Şehir içi şehir dışı kullanım, ihtiyacım için alacağım. Alıp satarkende gidecek bir araba.

    Yada tofaş alıp geçeyim mi?
    R10 Symbol 1.5 DCI Authentique 2010 - 2012 Model Manul 220.000 Km Altı Tavan şase podya airbag işlemsiz Al derim
  • 12-08-2025, 15:16:11
    #12
    fikretk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Symbol 1.5 DCI Authentique 2010 - 2012 Model Manuel 220.000 Km Altı Tavan şase podya airbag işlemsiz Al derim
    Bende var hocam 2011 model 1.5 dizel, motorunda mekaniğinde en ufak sorunu, masrafı yok. Kütahya Merkezdeyim, 400 bine satmayı düşünüyorum
  • 12-08-2025, 15:20:47
    #13
    bulentking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon, piç derken hocam
    şu arabaya binipte adam akıllı kullanan görmedim haklı

    Ya abartı egzoz takıp milleti rahatsız ediyorlar ya son ses müzikle dolaşıyorlar yada modifiye sandıkları yere sıfır basıp caddede dolaşıp tın tın gidiyorlar ayarları yok maalesef yoksa sizde mi bunlardansınız
  • 12-08-2025, 15:33:59
    #14
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu arabaya binipte adam akıllı kullanan görmedim haklı

    Ya abartı egzoz takıp milleti rahatsız ediyorlar ya son ses müzikle dolaşıyorlar yada modifiye sandıkları yere sıfır basıp caddede dolaşıp tın tın gidiyorlar ayarları yok maalesef yoksa sizde mi bunlardansınız
    Yok hocam, hiç sürmedim bile bu arabayı. Bir filmde geçiyordu yazdığım yorum
  • 12-08-2025, 15:37:23
    #15
    Alınır gayet güzel görünüyor tutulan bir model motoru güzeldir kozmetik olarak iyi motoru içi güzelse al derim.
  • 12-08-2025, 15:42:51
    #16
    Kurumsal Üye
    Kolay kolay arıza vermez ama arkadaşların dediği gibi bu kasada pç olayı çok.
  • 12-08-2025, 15:44:09
    #17
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır gayet güzel görünüyor tutulan bir model motoru güzeldir kozmetik olarak iyi motoru içi güzelse al derim.
    https://shbd.io/s/9vda16SI

    Şunada bi bakar mısınız
  • 12-08-2025, 16:00:40
    #18
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://shbd.io/s/9vda16SI

    Şunada bi bakar mısınız
    İlk olan daha iyi
    Tabi ilk yorumda bahsettiğim gibi içi nasıl o koltuk üzerindeki döşemenin altı ne durumda orjinal koltuksa yırtık yoksa tadından yenmez.

    Bu son attığın arkadan gönye tutmamış bu kasalarda olmazsa olmaz arka stop simetriğidir ve tutmuyor senin ikinci ilandaki sende dikkatli bakınca anlayabilirsin. Tampon bagaj kapağı yine oturmamış yani işçilik iyi değil.
    Beğenmedim ikinci arabayı