DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://shbd.io/s/9vda16SI

Şunada bi bakar mısınız
İlk olan daha iyi
Tabi ilk yorumda bahsettiğim gibi içi nasıl o koltuk üzerindeki döşemenin altı ne durumda orjinal koltuksa yırtık yoksa tadından yenmez.

Bu son attığın arkadan gönye tutmamış bu kasalarda olmazsa olmaz arka stop simetriğidir ve tutmuyor senin ikinci ilandaki sende dikkatli bakınca anlayabilirsin. Tampon bagaj kapağı yine oturmamış yani işçilik iyi değil.
Beğenmedim ikinci arabayı