• 15-03-2025, 22:02:49
    #1
    Merhabalar byd seal u dm-i aracı almayı düşüyorum sizce alınır mı forum içerisinde cevresinde alıp ta sorun yaşayan varmı ?
  • 15-03-2025, 22:05:55
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Mükemmel bir araç kaza riski 0
  • 15-03-2025, 22:06:41
    #3
    alınır neden alınmasın?
  • 15-03-2025, 22:07:36
    #4
    yunuslp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınır neden alınmasın?
    Hocam yarı zamanlı hybird ya ondan sordum elektrıklı araçlar sıkıntı çıkıyor diyorlar
  • 15-03-2025, 23:14:35
    #5
    Togg alın bizce ülkenin işçi müh. Evine ekmek götürsün ülken kazansın
  • 15-03-2025, 23:23:52
    #6
    BYD'de hibrit olanı değil de tam elektrikli olanı öneriliyor.
  • 15-03-2025, 23:47:17
    #7
    Bütçem bu aralıkta olsa kesinlikle alırdım.
  • 27-03-2025, 23:07:45
    #8
    Hocam selamlar;

    İş için geçtiğimiz soğuk aylarda 22 gün kiraladım arkadaşımın önerisiyle. Büyük ihtimal soğuk havadan dolayı ancak batarya performansı ve menzil kaybı %30'u geçti. Şarj istasyonlarında bazen bağlantı problemleri yaşadım. Süspansiyonu normal araçlara göre sert ama ben bunu elektrikli olmasına bağladım. Baya çamur attım, biraz da iyi ve enteresan yanlarından bahsedeyim. Kesinlikle çağdışına yakın bir araç; döndürülebilir multimedya ekran ilginç deneyimlere yol açtı ancak kesinlikle şoförün dikkatini dağıtıyor. Sesli komutları harika. Bence ciddi manada düşünüyorsanız şöyle 3-4 gün kiralama yapın.
  • 27-03-2025, 23:14:38
    #9
    açıkçası bunu değil de
    bmw 2.30 plugin hibrit almak daha mantıklı 2.1 2.2 m a geliyor fiyatı 326 bg 0-100 5.5 saniye