Konu
Byd alınır mı ?
27-03-2025, 23:07:45
#8
godmask
Hocam selamlar;
İş için geçtiğimiz soğuk aylarda 22 gün kiraladım arkadaşımın önerisiyle. Büyük ihtimal soğuk havadan dolayı ancak batarya performansı ve menzil kaybı %30'u geçti. Şarj istasyonlarında bazen bağlantı problemleri yaşadım. Süspansiyonu normal araçlara göre sert ama ben bunu elektrikli olmasına bağladım. Baya çamur attım, biraz da iyi ve enteresan yanlarından bahsedeyim.
Kesinlikle çağdışına yakın bir araç; döndürülebilir multimedya ekran ilginç deneyimlere yol açtı ancak kesinlikle şoförün dikkatini dağıtıyor. Sesli komutları harika. Bence ciddi manada düşünüyorsanız şöyle 3-4 gün kiralama yapın.