Günaydın, geçen sene birine sinirlendiğim için gidip 0 araba aldım neredeyse hiç kullanmadım 1500 km de sanırım,
Geçtiğimiz günlerde duran arabaya vergi sigorta vs 50 k para verdiğimde satma gereksinimi duydum, sarı sitede yasaklandığım için ilan ekleyemiyorum hızlı satabileceğim başka platformlar varmı bildiğiniz
Araba Nasıl Satılır ?
14
●436
- 20-01-2025, 10:25:35kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ne diyeceğimi bilemiyorum. Birine sinirlendiğin için sıfır araba alıyorsun ( hayırlı olsun ) Sonrasında nasıl başardığını bilmiyorum ancak Sahibinden sitesinden yasaklanıyorsun. ( farklı bir eş dost adına hesap açabilirsin )
Neyse cevaba gelelim ;
Galeriye giderek aracını satabilirsin ( nakit ve hızlı para alırsın ancak çok düşürürler )
Bunun dışında vavacars , Trink , otoplus gibi bir çok firma var aracını değerlendirip alıyorlar ( galerici mantığı ancak bazen daha yüksek fiyat verebiliyorlar )
facebook grupları ve sayfalarında satabilirsin.
Fakat en yüksek teklifi sahibinden de alacağına emin olabilirsin. Direkt alıcıyla iletişime geçtiğin için alıcı da satıcı da bu işten daha karlı oluyor. Diğer yöntemleri de aciliyet durumuna göre denersin. - 20-01-2025, 10:28:48teşekkürler hocam valla pişman oldum aldığıma yaptığım en saçma şey olabilir, ama satmak için çok acil diyemem 50 k ödeyince kullanmıyorum bari satayım diye düşündümTatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2025, 11:56:00Renault kango express hocam 2024 model dizel geri kalan özelliğini bilmiyorum bayiden alıp eve götürdüm 2 defa kullandımemrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle