Günaydın, geçen sene birine sinirlendiğim için gidip 0 araba aldım neredeyse hiç kullanmadım 1500 km de sanırım,
Geçtiğimiz günlerde duran arabaya vergi sigorta vs 50 k para verdiğimde satma gereksinimi duydum, sarı sitede yasaklandığım için ilan ekleyemiyorum hızlı satabileceğim başka platformlar varmı bildiğiniz