• 02-12-2024, 22:53:27
    #1
    selamlar herkese arkadaşlar kısa süre içerisinde bir araç alma planımız var. alacağımız segmentteki araç için yaklaşık 300 bin tl kadar bir açığımız var bunu kredi mi çeksek yoksa kredi kartıyla taksit mi çektirsek bilemedim. daha önce galeriden kredi kartı taksit yapan oldu mu bilgisi olan var mı? ya da ne tür bir şey yapmalıyım?
  • 02-12-2024, 22:59:07
    #2
    Kaç ay taksit araç nedir hocam acaba?
  • 02-12-2024, 23:26:03
    #3
    HalilE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç ay taksit araç nedir hocam acaba?
    12 ay . araç egea ya da corolla olacak
  • 02-12-2024, 23:56:31
    #4
    En iyisi sanırım
    Eğer 3.8'den daha ucuza kredi alabiliyorsanız kredi çekin.
    İki senaryoda da geri ödeme planına bakın, aynı vadede hangisi daha ucuzsa onu seçin.
  • 02-12-2024, 23:58:44
    #5
    onurcerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 ay . araç egea ya da corolla olacak
    aynı yöntem ile bende egea aldım yaklaşık 5 ay önce konusu bile var ödeme planım aylık 17k şeklinde seninkinede böyle bi rakam çıkar büyük ihtimal
    şimdiden hayırlı olsun
  • 03-12-2024, 00:17:51
    #6
    moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı yöntem ile bende egea aldım yaklaşık 5 ay önce konusu bile var ödeme planım aylık 17k şeklinde seninkinede böyle bi rakam çıkar büyük ihtimal
    şimdiden hayırlı olsun
    hangi bankadan çektiniz hocam?