selamlar herkese arkadaşlar kısa süre içerisinde bir araç alma planımız var. alacağımız segmentteki araç için yaklaşık 300 bin tl kadar bir açığımız var bunu kredi mi çeksek yoksa kredi kartıyla taksit mi çektirsek bilemedim. daha önce galeriden kredi kartı taksit yapan oldu mu bilgisi olan var mı? ya da ne tür bir şey yapmalıyım?