Selamun Aleyküm dostlar,
Arabada ki map sensörü bozuk olduğundan çok yakıyor araç dedi usta. Gösterdi gerçektende bozuk.
Ama çok yakmasına sebepmidir?
sizce doğrumudur?
Lpg map sensörü çok yakar mi?
4
●86
- 14-11-2024, 00:45:06Doğrudur rölentide devir dalgalanması yapar normalden yüksek rölenti olur.
- 14-11-2024, 00:47:42motorda titremeden mi bahsediyorsunuz hocamwebkaplani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2024, 00:50:51Motor titrer, tekler, durduğu yerde kendi kendine gaz verir normalde devir saati 1000 de sabit kalırken map sensörü bozuksa manifolddan gelen basıncı doğru ölçemez o yüzden gaz kelebeğini saçma sapan açar kapatır. Uzun süre bozuk map sensörü kullanırsan gaz kelebeğini ve enson sonunda aracın beynini bozarsın.clouds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2024, 00:56:57Üyeliği durduruldubendede megan2 1.4 hb benzin lpg aynı sorun var tekleme vuruntulu çalışma dalgalanma hiç bir arıza göstermiyor vuruntu sensörü vs arızalıydı tesisatta sorunlar vardı hepsini sıfırladım devam ama map sensörünü değişsemmi bilemedim
aracın gidiş mükkemel gazda bile 170-180 dayanıyor banamısın demiyor ama değişik ses vuruntu benzinde bazen istop etme (az gaz verince düzeliyor) dalgalanma devri yakalayamama motor sallantısı(takozlar kulaklar sağlam)