clouds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
motorda titremeden mi bahsediyorsunuz hocam
Motor titrer, tekler, durduğu yerde kendi kendine gaz verir normalde devir saati 1000 de sabit kalırken map sensörü bozuksa manifolddan gelen basıncı doğru ölçemez o yüzden gaz kelebeğini saçma sapan açar kapatır. Uzun süre bozuk map sensörü kullanırsan gaz kelebeğini ve enson sonunda aracın beynini bozarsın.