• 13-11-2024, 15:47:13
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Megane 4 aracımda Necvox marka servisin taktığı bir multimedya var hiç bir şekilde güncelleme almıyor play store kullanımı kısıtlı güncelleme almadığı için bu sebeple de Youtube veya navigasyon programı kullanılmıyor maalesef.
    Servis yenisini takmaktan başka çare olmadığını onunda 25.000 TL olduğunu söyledi.
    apk veya farklı bir şekilde en azından navigasyonu çalıştırmanın yolu var mıdır?
  • 13-11-2024, 16:02:37
    #2
    hocam ayarlara girip marka model söyler misiniz?
  • 13-11-2024, 16:03:16
    #3
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ayarlara girip marka model söyler misiniz?
    necvox dvn-a 1144
  • 13-11-2024, 16:08:28
    #4
    https://www.naviextras.com/shop/portal/deviceSelect

    hocam burdan seçebilirsiniz, indirip setupu kurmanız lazım muhtemelen usb ile bağlıyorsunuz. usb to usb olabilir belki bilemiyorum.
  • 13-11-2024, 16:17:59
    #5
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.naviextras.com/shop/portal/deviceSelect

    hocam burdan seçebilirsiniz, indirip setupu kurmanız lazım muhtemelen usb ile bağlıyorsunuz. usb to usb olabilir belki bilemiyorum.
    Bunu yaptım hocam fakat yükleme ekranı çıkmıyor cihazda satıcı servisi de güncelleme olmadığını söylüyor kendisi.
  • 13-11-2024, 16:30:24
    #6
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yaptım hocam fakat yükleme ekranı çıkmıyor cihazda satıcı servisi de güncelleme olmadığını söylüyor kendisi.
    belki başka rom atılabilir, araştırmak lazım.
  • 13-11-2024, 16:33:33
    #7
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belki başka rom atılabilir, araştırmak lazım.
    apk yoluyla çalışmaihtimali var mı uygulamanın?
  • 13-11-2024, 16:34:55
    #8
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apk yoluyla çalışmaihtimali var mı uygulamanın?
    evet hocam apk yüklenirse olabilir, genelde latest olanları deneyin.

    apk mirror ve apk pure sitelerini kullanaiblirsiniz.
  • 13-11-2024, 16:47:28
    #9
    Merhaba,

    Babamda Latitude var 2012 ya da 2013 model olması lazım. Aracın kendi içerisindeki navigasyon bir türlü çalışmıyordu. Sebep olarak içerisindeki SD Kart çıkartılıp kopyalanmaya çalışılmış falan dediler ve 1,5 sene önce 6bin TL istediler servisten. Şans o ya babamın Karaman gezisi sırasında yolu Ankara'ya düşüyor ve bir usta 500 TL'ye yapıyor. Şu an navigasyon sorunsuz çalışıyor ama güncelleme yapmadık o günden beri yine aynı problem olur diye.

    Servise takılıp kalmayın hocam, belki bulunduğunuz bölgedeki ustalar da halledebilirler.