AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Babamda Latitude var 2012 ya da 2013 model olması lazım. Aracın kendi içerisindeki navigasyon bir türlü çalışmıyordu. Sebep olarak içerisindeki SD Kart çıkartılıp kopyalanmaya çalışılmış falan dediler ve 1,5 sene önce 6bin TL istediler servisten. Şans o ya babamın Karaman gezisi sırasında yolu Ankara'ya düşüyor ve bir usta 500 TL'ye yapıyor. Şu an navigasyon sorunsuz çalışıyor ama güncelleme yapmadık o günden beri yine aynı problem olur diye.

Servise takılıp kalmayın hocam, belki bulunduğunuz bölgedeki ustalar da halledebilirler.
Hocam şöyle işin kötü tarafı klima fonksiyonları da bu ekran üzerinden gittiği için güncelleme sonrası komple gitme veya klima fonskiyonlarının geri gelmemesi riski sebebiyle kimse bulaşmak istemiyor.