Talisman 1.6 dizel almayın, adblue ve nox sensör sorunları çözülemiyor. Aynı motorlu c200d aracımda baya sorun yaşadık.
Superb aktif üretime devam ettiği için daha mantıklıdır, TSI ve TDI hepsi güzel.
Passat , superb, talisman
24
●1.004
- 25-10-2024, 20:45:19Başlıktakiler haricinde önereceğim;
Mümkünse AUDİ A6,
Bütçe durumuna göre AUDİ A4 - 26-10-2024, 08:47:20Yeni model alacaksan tabi ki Superb. Ama iki seçenekte de eski model alacaksan ve temiz bulursan Passat seçebilirsin.
Ama Passat ile çok oynadıkları ve çok moda olduğu için çok el değiştirmiş olabilir.
O yüzden ben gene Superb'ye yakın olurdum.