Talisman 1.6 dizel almayın, adblue ve nox sensör sorunları çözülemiyor. Aynı motorlu c200d aracımda baya sorun yaşadık.
Superb aktif üretime devam ettiği için daha mantıklıdır, TSI ve TDI hepsi güzel.