• 13-08-2024, 13:21:19
    #10
    1.3 tce
    Az yakar, aşırı kaçar. Koltuğa yaslanırsın dip gazda.
    Dizelin pisliği ile uğraşılmaz. 1.3tce mükemmel bir motor.
  • 13-08-2024, 13:23:25
    #11
    aynı dönem içerisinde 1.3 tce ve 1.5 dci megane 4 kiralayıp bursaya gidip gelme tecrübem olmuştu. 1.3 tce daha keyifliydi. basınca gidiyor. 1.4 egeadan sonra benzinli olarak kullandığım ve keyif aldığım tek araçtı. turbolu olmasının avantajı olsa gerek. 1.5 dci da güzeldi ama 1.3 kadar keyif vermemişti. ayriyeten daha sessiz.
  • 13-08-2024, 13:23:34
    #12
    Benzin turbo ise tabikide benzinli
  • 13-08-2024, 13:23:52
    #13
    🏆 Wordpress Uzmanı
    Şirket arabası TCe'nin tüketimini bir türlü 10 litre aşağısına düşüremedim, 1.5'ler daha uzun ömürlü oluyor.
  • 13-08-2024, 13:26:42
    #14
    Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.3 tce
    Az yakar, aşırı kaçar. Koltuğa yaslanırsın dip gazda.
    Dizelin pisliği ile uğraşılmaz. 1.3tce mükemmel bir motor.
    Bende dizelin arıza bakım vs masrafları korkutuyor.
  • 13-08-2024, 13:28:52
    #15
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende dizelin arıza bakım vs masrafları korkutuyor.
    Hocam turbo benzin varken dizele hiç bulaşılmaz. Mis gibi alın turbo benzinli kafanız rahat olsun.
    Hızlı ısınır, Sessiz çalışır, Arıza maliyetleri dizel'e göre daha düşük olur.
    Çoğunluk şehir içi kullanımsa zaten dizel saçmalık.
  • 13-08-2024, 13:31:28
    #16
    Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam turbo benzin varken dizele hiç bulaşılmaz. Mis gibi alın turbo benzinli kafanız rahat olsun.
    Hızlı ısınır, Sessiz çalışır, Arıza maliyetleri dizel'e göre daha düşük olur.
    Çoğunluk şehir içi kullanımsa zaten dizel saçmalık.
    Kullanım istanbul şehir içi olacak hocam. 1.3 benzin yakıt tüketimi hakkında bilginiz var mı?
  • 13-08-2024, 13:31:29
    #17
    Bakım ve maliyet yönünden benzinli, performans yönünden dizel
  • 13-08-2024, 13:33:13
    #18
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanım istanbul şehir içi olacak hocam. 1.3 benzin yakıt tüketimi hakkında bilginiz var mı?
    Hocam İstanbul'da 8-10lt arası yakarsınız trafikten dolayı.