Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.3 tce
Az yakar, aşırı kaçar. Koltuğa yaslanırsın dip gazda.
Dizelin pisliği ile uğraşılmaz. 1.3tce mükemmel bir motor.
Bende dizelin arıza bakım vs masrafları korkutuyor.