1.3 tce
Az yakar, aşırı kaçar. Koltuğa yaslanırsın dip gazda.
Dizelin pisliği ile uğraşılmaz. 1.3tce mükemmel bir motor.
Dizel mi Benzinli mi?
34
●1.586
- 13-08-2024, 13:23:25aynı dönem içerisinde 1.3 tce ve 1.5 dci megane 4 kiralayıp bursaya gidip gelme tecrübem olmuştu. 1.3 tce daha keyifliydi. basınca gidiyor. 1.4 egeadan sonra benzinli olarak kullandığım ve keyif aldığım tek araçtı. turbolu olmasının avantajı olsa gerek. 1.5 dci da güzeldi ama 1.3 kadar keyif vermemişti. ayriyeten daha sessiz.
- 13-08-2024, 13:26:42Bende dizelin arıza bakım vs masrafları korkutuyor.Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2024, 13:28:52Hocam turbo benzin varken dizele hiç bulaşılmaz. Mis gibi alın turbo benzinli kafanız rahat olsun.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hızlı ısınır, Sessiz çalışır, Arıza maliyetleri dizel'e göre daha düşük olur.
Çoğunluk şehir içi kullanımsa zaten dizel saçmalık. - 13-08-2024, 13:31:28Kullanım istanbul şehir içi olacak hocam. 1.3 benzin yakıt tüketimi hakkında bilginiz var mı?Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2024, 13:33:13Hocam İstanbul'da 8-10lt arası yakarsınız trafikten dolayı.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle