aynı dönem içerisinde 1.3 tce ve 1.5 dci megane 4 kiralayıp bursaya gidip gelme tecrübem olmuştu. 1.3 tce daha keyifliydi. basınca gidiyor. 1.4 egeadan sonra benzinli olarak kullandığım ve keyif aldığım tek araçtı. turbolu olmasının avantajı olsa gerek. 1.5 dci da güzeldi ama 1.3 kadar keyif vermemişti. ayriyeten daha sessiz.