• 23-06-2024, 17:10:35
    #10
    moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatırım için değil aslinda hocam paramı faizde tutuyordum onun yerine bu aracı aldım kaporası ödendi.
    sadece birde konu acmak istedim seneye ayni fiyata satabilirsem yeterli bana
    Hayırlı uğurlu olsun.
  • 23-06-2024, 17:10:40
    #11
    moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatırım için değil aslinda hocam paramı faizde tutuyordum onun yerine bu aracı aldım kaporası ödendi.
    sadece birde konu acmak istedim seneye ayni fiyata satabilirsem yeterli bana
    Seneye ne olacağı hiç belli olmaz hocam Hazırdaki para erir de En azından malım var dersin. Hayırlı olsun bu arada 🙂
  • 23-06-2024, 17:11:35
    #12
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye ne olacağı hiç belli olmaz hocam Hazırdaki para erir de En azından malım var dersin. Hayırlı olsun bu arada 🙂
    inşallah hocam zarar olmasın tek derdim o seneye satmak zorundayım yorumlarınız için teşekkür ederim saygılarımla
  • 23-06-2024, 17:22:39
    #13
    moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu paraya aldıgım araçta seneye sizce çok zarar edermiyim ayni fiyata satsam yeterli bu araçı sevdim almak istiyorum
    böyle bir soru sormak çok mantıklı değil.
    Çünkü ; ülkenin nereye gideceği ne olacağı belli olmuyor sizde biliyorsunuz ayrıca bunun kazası belası var bunuda bilemezseniz.
    Çok dolu bir araç değil Çin araçları da piyasaya baya baya hükmetmeye başladı onun için uzun vadede kimse size kesin bir bilgi veremez. Türkiye'de bugün ne alırsan yarına karlı çıkarsın diye bir laf var oradan yola çık işte )
  • 23-06-2024, 18:23:16
    #14
    Hocam asla önermem eger aldigim pataya satsam diyorsaniz. Boş paket ve giyatlar düşüyor. 800 e satilan araclar 1 senede 650 lere düştü. Kaldi ki egea fiyat koruyacak arac zaten degil ki hele de boş paketi.