moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yatırım için değil aslinda hocam paramı faizde tutuyordum onun yerine bu aracı aldım kaporası ödendi.
sadece birde konu acmak istedim seneye ayni fiyata satabilirsem yeterli bana
Seneye ne olacağı hiç belli olmaz hocam Hazırdaki para erir de En azından malım var dersin. Hayırlı olsun bu arada 🙂