yatırım için değil aslinda hocam paramı faizde tutuyordum onun yerine bu aracı aldım kaporası ödendi.
sadece birde konu acmak istedim

seneye ayni fiyata satabilirsem yeterli bana
Seneye ne olacağı hiç belli olmaz hocam

Hazırdaki para erir de En azından malım var dersin. Hayırlı olsun bu arada 🙂