Hocam asla önermem eger aldigim pataya satsam diyorsaniz. Boş paket ve giyatlar düşüyor. 800 e satilan araclar 1 senede 650 lere düştü. Kaldi ki egea fiyat koruyacak arac zaten degil ki hele de boş paketi.