• 23-06-2024, 16:50:34
    #1
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...78856419/detay

    sizce bu araç alınır mı seneye satmak istesem satabilir miyim
  • 23-06-2024, 16:52:21
    #2
    Benzinlilerde yağ eksiltme problemi var kronik. Hiç yaklaşma
  • 23-06-2024, 16:57:51
    #3
    Hocam bayide 24 modeli 799 bin TL
  • 23-06-2024, 17:00:52
    #4
    MobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bayide 24 modeli 799 bin TL
    bu paraya aldıgım araçta seneye sizce çok zarar edermiyim ayni fiyata satsam yeterli bu araçı sevdim almak istiyorum
  • 23-06-2024, 17:01:54
    #5
    Sıfır olarak alabilirsiniz ama dolu paket daha mantıklı bilginize
  • 23-06-2024, 17:03:01
    #6
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır olarak alabilirsiniz ama dolu paket daha mantıklı bilginize
    bu paraya aldıgım araçta seneye sizce çok zarar edermiyim ayni fiyata satsam yeterli bu araçı sevdim almak istiyorum
  • 23-06-2024, 17:04:20
    #7
    moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...78856419/detay

    sizce bu araç alınır mı seneye satmak istesem satabilir miyim
    Sana Astra J Sedan vereyim
    2012 ilk sahibinden.
    1.3 dizel
    Sport sunroof
    Hatasız boyasız 80 bin
    900e bırakırım
  • 23-06-2024, 17:07:24
    #8
    Alınır hocam neden alınmasın. Yatırım aracı olarak görmeni istemem. Çünkü kredi faizleri hep arttı satışlar düştü haliyle, alıp doya doya gezersin.
  • 23-06-2024, 17:08:23
    #9
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır olarak alabilirsiniz ama dolu paket daha mantıklı bilginize
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınır hocam neden alınmasın. Yatırım aracı olarak görmeni istemem. Çünkü kredi faizleri hep arttı satışlar düştü haliyle, alıp doya doya gezersin.
    yatırım için değil aslinda hocam paramı faizde tutuyordum onun yerine bu aracı aldım kaporası ödendi.
    sadece birde konu acmak istedim seneye ayni fiyata satabilirsem yeterli bana