Sıfır olarak alabilirsiniz ama dolu paket daha mantıklı bilginize
Alınır hocam neden alınmasın. Yatırım aracı olarak görmeni istemem. Çünkü kredi faizleri hep arttı satışlar düştü haliyle, alıp doya doya gezersin.
yatırım için değil aslinda hocam paramı faizde tutuyordum onun yerine bu aracı aldım kaporası ödendi.
sadece birde konu acmak istedim

seneye ayni fiyata satabilirsem yeterli bana