MobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bayide 24 modeli 799 bin TL
bu paraya aldıgım araçta seneye sizce çok zarar edermiyim ayni fiyata satsam yeterli bu araçı sevdim almak istiyorum