• 23-05-2024, 00:19:45
    #10
    renault abi iÅŸte fazla birÅŸey beklememek gerek.
    2022 şirketin kiralık aracı var clio 1 motor. şu an 64 bin km 'de.
    arka kapıları kapatırken ses çıkıyor
    hafif hafif sesler çıkmaya başladı

    bir abinin golf'u var , 2010 model araba 160 bin'de, ya o golf ile o clio arasında dünyalar kadar fark var. adamlar sağlam yapmışlar harbiden.
  • 23-05-2024, 00:21:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm cevaplar için teker teker teşekkür ederim. Aslına bakarsanız aracım dolu paket ve bakımlı. Wd40 olayını bir paket bitirinceye kadar denedim. Kesinlikle çözüm olmadı. Nedendir bilinmez acil bir çözüm lazım bana…
    ses farklı bir yerden de geliyor olabilir.
    geçen gün arabanın içinde bi tıkırtı geliyor deli oldum, sağa bakıyorum sola bakıyorum bulamadım. 1 hafta aradım sesi. ses sağ kapıda geliyor gibiydi, güneşli bir gün gözlüğü takınca ses gitti meğer ses gözlük kabından geliyormuş, içinde gözlük varken tıkırdı yapıyor
  • 23-05-2024, 00:22:19
    #12
    vanilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak ta öyle değil hocam hangi model hatırlamıyorum ama Fiat'ın bir modelinde yağ eksiltme sorunu var sıfır alinan arabada 6bin bakımında hiç yag kalmamış oluyor bu yüzden dolayı arabayı iade edenler bile vardi modelini bulursam eklerim
    bahsettiğiniz araç 1.4 fire motor, 2021 yılından sonraki makyajlı kasalarda komple kesildi, ilk rodajda yağ çubuğunun kısalığından kaynaklı problem yap yokmuş gibi görünür halbuki araçta hala 2 litrenin üzerinde yağ vardır, kendimde şuan 1.4 motor sahibiyim, geçmişte yardımcı olduğum bir arkadaşta vardı forumda ondanda teyit edebilirsiniz, ilk 5000 km rodaj bakımında kontrole çağırırlar, 100 ml yağ eklediklerinde bile çizgi ortaya çıkıyor, servis teyitlidir, 2021 sonrası yağlama kanalları büyütüldü, sorun çözüldü. egea konusunda forumda belkide en bilgili adamımdır. yardımcı olduğum arkadaşın konusu şudur, korkmaya mahal yok, çizgide yağ olmaması aracın yağsız olduğu anlamına gelmez;

    https://www.r10.net/off-topic/408539...post1087376852
  • 23-05-2024, 00:46:37
    #13
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ses farklı bir yerden de geliyor olabilir.
    geçen gün arabanın içinde bi tıkırtı geliyor deli oldum, sağa bakıyorum sola bakıyorum bulamadım. 1 hafta aradım sesi. ses sağ kapıda geliyor gibiydi, güneşli bir gün gözlüğü takınca ses gitti meğer ses gözlük kabından geliyormuş, içinde gözlük varken tıkırdı yapıyor
    Yok hocam şöyle ki kapıyı açıp kapatırken oluyor, gergiden geliyor ses. Tak diye. Kapı tam orta noktadayken oluyor açıp kapatırken…
  • 23-05-2024, 01:03:47
    #14
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam şöyle ki kapıyı açıp kapatırken oluyor, gergiden geliyor ses. Tak diye. Kapı tam orta noktadayken oluyor açıp kapatırken…
    Benim clio aracımın 4 kapısından da geliyor, çözüm bulamadım değişimle uğraşmak istemedim, eğer değişim harici bir çözüm bulursanız beni de etiketlermisiniz.
  • 23-05-2024, 16:31:32
    #15
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim clio aracımın 4 kapısından da geliyor, çözüm bulamadım değişimle uğraşmak istemedim, eğer değişim harici bir çözüm bulursanız beni de etiketlermisiniz.
    Çok saçma gerçekten…

    Gergi değişimi lazım sanırım…