orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm cevaplar için teker teker teşekkür ederim. Aslına bakarsanız aracım dolu paket ve bakımlı. Wd40 olayını bir paket bitirinceye kadar denedim. Kesinlikle çözüm olmadı. Nedendir bilinmez acil bir çözüm lazım bana…
ses farklı bir yerden de geliyor olabilir.
geçen gün arabanın içinde bi tıkırtı geliyor deli oldum, sağa bakıyorum sola bakıyorum bulamadım. 1 hafta aradım sesi. ses sağ kapıda geliyor gibiydi, güneşli bir gün gözlüğü takınca ses gitti meğer ses gözlük kabından geliyormuş, içinde gözlük varken tıkırdı yapıyor