• 22-01-2024, 12:08:42
    #28
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GT olanı hocam.


    508 e çok yükseldim hatta baya kararsız kaldım ama dar geldi bana. 187 boyum var. binerken ayağım direksiyona sürtüyordu.


    valla buraya 9 ay önce gitmiştik araç bakmaya... çalışanlara yüzümüze bakmıyordu, kaporanı ver, sıran gelince alırsın diye cevap veriyorlardı. şu an el pençe ağzına bakıyorlar. her araçta indirim yapıyorlar
    Hang yetkili satıcıya gitmiştiniz hocam?
  • 22-01-2024, 12:08:56
    #29
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GT olanı hocam.


    508 e çok yükseldim hatta baya kararsız kaldım ama dar geldi bana. 187 boyum var. binerken ayağım direksiyona sürtüyordu.
    Evet 175 boyla bende zorlandım sizi düşünemiyorum bile ama çok güzel . Tavsiyem suv bakmanız belki VW taigo size uyar kullanıyorum çok memnunum
  • 22-01-2024, 12:12:01
    #30
    Baya geriledi fiyatlar. Yaza göre -200 bin yazdı resmen benim araç. Qashqai arayan varsa iletişim kurabilir. Kazasız, tramersiz, 2017 model makyajlı kasa.
  • 22-01-2024, 12:16:19
    #31
    Valla uzun zamandır bende araç alacam ama öyle kalıyor SUV tarzı bir araç alacam parada tam çıkmıyor kaldım arada krediyede bulaşmak istemiyorum öyle bakınıyorum ancak
  • 22-01-2024, 12:21:57
    #32
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GT olanı hocam.


    508 e çok yükseldim hatta baya kararsız kaldım ama dar geldi bana. 187 boyum var. binerken ayağım direksiyona sürtüyordu.


    valla buraya 9 ay önce gitmiştik araç bakmaya... çalışanlara yüzümüze bakmıyordu, kaporanı ver, sıran gelince alırsın diye cevap veriyorlardı. şu an el pençe ağzına bakıyorlar. her araçta indirim yapıyorlar

    Peugeot ben de seviyorum ama direksiyon ve direksiyon konumu hiç ergonomik gelmiyor. Sanırım sevdiğim sürüş pozisyonunu bir türlü sağlayamıyorum Peugeot araçlarda…
  • 22-01-2024, 13:48:05
    #33
    Aralık sonunda 2004 Honda Jazzımı sattım. Geçen hafta Renault austral aldım.
  • 22-01-2024, 14:16:50
    #34
    Naipse 2002 model Albeamı satıp 2004-2005 Fusion almayı düşünüyorum. 3 ay oldu ilanda kalalı etkileşim sıfır.
  • 22-01-2024, 15:19:26
    #35
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Megane 4 veya Talisman hiç fena olmazdı. 🚘
    Hocam ben yem kredisi çekil alcam 400 500 nakit var 18 ay sonra da çektiğim 500 ü öderim
  • 22-01-2024, 15:22:57
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben yem kredisi çekil alcam 400 500 nakit var 18 ay sonra da çektiğim 500 ü öderim
    Peki bunun benim yazdığım mesajla tam olarak bağlantısı nedir hocam.