GT olanı hocam.
508 e çok yükseldim hatta baya kararsız kaldım ama dar geldi bana. 187 boyum var. binerken ayağım direksiyona sürtüyordu.
Evet 175 boyla bende zorlandım sizi düşünemiyorum bile ama çok güzel . Tavsiyem suv bakmanız belki VW taigo size uyar kullanıyorum çok memnunum