GT olanı hocam.
508 e çok yükseldim hatta baya kararsız kaldım ama dar geldi bana. 187 boyum var. binerken ayağım direksiyona sürtüyordu.
valla buraya 9 ay önce gitmiştik araç bakmaya... çalışanlara yüzümüze bakmıyordu, kaporanı ver, sıran gelince alırsın diye cevap veriyorlardı. şu an el pençe ağzına bakıyorlar. her araçta indirim yapıyorlar
Peugeot ben de seviyorum ama direksiyon ve direksiyon konumu hiç ergonomik gelmiyor. Sanırım sevdiğim sürüş pozisyonunu bir türlü sağlayamıyorum Peugeot araçlarda