vido adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araba almayı düşünen var mı?
79
●4.984
- 22-01-2024, 12:08:56Evet 175 boyla bende zorlandım sizi düşünemiyorum bile ama çok güzel . Tavsiyem suv bakmanız belki VW taigo size uyar kullanıyorum çok memnunumvido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2024, 12:21:57vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peugeot ben de seviyorum ama direksiyon ve direksiyon konumu hiç ergonomik gelmiyor. Sanırım sevdiğim sürüş pozisyonunu bir türlü sağlayamıyorum Peugeot araçlarda - 22-01-2024, 15:19:26Hocam ben yem kredisi çekil alcam 400 500 nakit var 18 ay sonra da çektiğim 500 ü öderimsio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2024, 15:22:57Peki bunun benim yazdığım mesajla tam olarak bağlantısı nedir hocam.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle