• 20-12-2023, 12:23:05
    #10
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nilüfere gelmeyin araç sahibine söyleyin sizi otobüs terminalinden karşılasın. Terminalden çıkışta yol üzerinde hem birçok ekspertiz hem sanayi var bütün işlerinizi terminal çıkışında yalova yolu üzerinde halledersiniz.
    Arkadaş çalıştığı için zamanım kısıtlı dedi ama yinede nilüfere gelemezseniz eğer ben sizi Bursa Terminalinden alırım dedi
  • 20-12-2023, 12:30:57
    #11
    hocam isterseniz numaranızı pmleyin ben sizin yerinize sizin istediginiz ekspere götüriyim (bugun hastahane işlerimiz var ancak yarın götürebilirim)
  • 20-12-2023, 12:32:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Clio'ların bazı kronik sorunları var, onlara dikkat edin. Soğuk havalarda viraj demirlerinden garip sesler(gacirti) gelebilir. Arabayı sıkıştırın, yüksek devirde kullanarak "enjeksiyonu kontrol ettirin" uyarısını almaya çalışın. Kendi servisine götürüp kontrol ettirin, en iyisi budur.
    Ön diskleri çok iyi kontrol ettirin, orijinal diye marka takıyorlar o da sallantı yapıyor ve performansı çok kötü oluyor.
    Bu günlerde oto ekspertizlere güvenmek pek kolay değil. Herkes kafasına göre bir şey söylüyor.

    Map sensörünü kontrol ettirin, bazılarında kırık olabiliyor. Start/Stop özelliği varsa, özellikle aküsünü kontrol ettirin. Akü, start/stop işlevi için uygun mu diye dikkatlice kontrol edin. Birçok kişi, buna dikkat etmeden sıradan bir akü takar ve sonra start/stop çalışmıyor diye şikayet eder.

    Motoru: 0.9, 1.2, 1.2 turbo veya 1.5 dizel mi? Eğer 0.9 TCE ise turbosunu kontrol ettirin kaçak olabilir. Araç turbo ise bilgisayar ile hataları kontrol ettirin ve ne sıklıkta turbo hatası vermiş.

    Hayırlı olsun.
  • 20-12-2023, 12:38:56
    #13
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Clio'ların bazı kronik sorunları var, onlara dikkat edin. Soğuk havalarda viraj demirlerinden garip sesler(gacirti) gelebilir. Arabayı sıkıştırın, yüksek devirde kullanarak "enjeksiyonu kontrol ettirin" uyarısını almaya çalışın. Kendi servisine götürüp kontrol ettirin, en iyisi budur.
    Ön diskleri çok iyi kontrol ettirin, orijinal diye marka takıyorlar o da sallantı yapıyor ve performansı çok kötü oluyor.
    Bu günlerde oto ekspertizlere güvenmek pek kolay değil. Herkes kafasına göre bir şey söylüyor.

    Map sensörünü kontrol ettirin, bazılarında kırık olabiliyor. Start/Stop özelliği varsa, özellikle aküsünü kontrol ettirin. Akü, start/stop işlevi için uygun mu diye dikkatlice kontrol edin. Birçok kişi, buna dikkat etmeden sıradan bir akü takar ve sonra start/stop çalışmıyor diye şikayet eder.

    Motoru: 0.9, 1.2, 1.2 turbo veya 1.5 dizel mi? Eğer 0.9 TCE ise turbosunu kontrol ettirin kaçak olabilir. Araç turbo ise bilgisayar ile hataları kontrol ettirin ve ne sıklıkta turbo hatası vermiş.

    Hayırlı olsun.
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, evet araç 0.9 TCE. 1.2 motor için yağ yakıyor diye şikayetçi herkes kronik sorunu az olan 0.9 TCE'yi seçmek zorunda kaldık bizde. Detaylı bir kontrol yaptıracağız inşallah
  • 20-12-2023, 12:41:09
    #14
    borsa16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam isterseniz numaranızı pmleyin ben sizin yerinize sizin istediginiz ekspere götüriyim (bugun hastahane işlerimiz var ancak yarın götürebilirim)
    Hocam çok teşekkür ediyorum sizler gibi yardımsever insanların olması çok mutluluk verici lakin babamın yaşı biraz yüksek olduğu için bu konulara pek olumlu bakacağını düşünmüyorum
    Bu arada geçmiş olsun hocam.
  • 20-12-2023, 12:41:22
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tarcanlar otonun şubesi var hem nilüfer hem de bursa terminaline yakın. Ayrıntılı paketini alırsanız arabanın seceresini söylüyorlar hocam.
  • 20-12-2023, 12:47:52
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ItzFraude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, evet araç 0.9 TCE. 1.2 motor için yağ yakıyor diye şikayetçi herkes kronik sorunu az olan 0.9 TCE'yi seçmek zorunda kaldık bizde. Detaylı bir kontrol yaptıracağız inşallah
    0.9 TCE'yi yaklaşık 100 bin kilometre kullandım, her şeyini biliyorum Az yakar, çok kaçarın en iyi tanımı bu araç için. Kullandığınız yağa dikkat edin, yoğun sıkıştırma nedeniyle motor sürekli yüksek ısılarda çalışıyor. Mümkünse 10 bin km de bir bakım yaptırın.

    Bu arada yağ eksiltmeyen araba yoktur. Her aracın kullanım kılavuzunda özel bir not olarak eklenir. örn: 20 bin kilometrede yaklaşık yarım litre eksiltebilir diye belirtilir.

  • 20-12-2023, 13:01:43
    #17
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.9 TCE'yi yaklaşık 100 bin kilometre kullandım, her şeyini biliyorum Az yakar, çok kaçarın en iyi tanımı bu araç için. Kullandığınız yağa dikkat edin, yoğun sıkıştırma nedeniyle motor sürekli yüksek ısılarda çalışıyor. Mümkünse 10 bin km de bir bakım yaptırın.

    Bu arada yağ eksiltmeyen araba yoktur. Her aracın kullanım kılavuzunda özel bir not olarak eklenir. örn: 20 bin kilometrede yaklaşık yarım litre eksiltebilir diye belirtilir.

    Haklısınız hocam bende bir süre araştırdım 0.9 TCe motoru 3 silindir olduğu için bazıları sarsıntılı çalışıyor vs. diyor ama aracın maşallahı kısa mesafede çok güzel hızlanıyor. Şu anki aracıma da 10 binde 1 bakım yaptırıyorum.