0.9 TCE'yi yaklaşık 100 bin kilometre kullandım, her şeyini biliyorum

Az yakar, çok kaçarın en iyi tanımı bu araç için. Kullandığınız yağa dikkat edin, yoğun sıkıştırma nedeniyle motor sürekli yüksek ısılarda çalışıyor. Mümkünse 10 bin km de bir bakım yaptırın.
Bu arada yağ eksiltmeyen araba yoktur. Her aracın kullanım kılavuzunda özel bir not olarak eklenir. örn: 20 bin kilometrede yaklaşık yarım litre eksiltebilir diye belirtilir.
Haklısınız hocam bende bir süre araştırdım 0.9 TCe motoru 3 silindir olduğu için bazıları sarsıntılı çalışıyor vs. diyor ama aracın maşallahı kısa mesafede çok güzel hızlanıyor. Şu anki aracıma da 10 binde 1 bakım yaptırıyorum.