Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, evet araç 0.9 TCE. 1.2 motor için yağ yakıyor diye şikayetçi herkes kronik sorunu az olan 0.9 TCE'yi seçmek zorunda kaldık bizde. Detaylı bir kontrol yaptıracağız inşallah
0.9 TCE'yi yaklaşık 100 bin kilometre kullandım, her şeyini biliyorum

Az yakar, çok kaçarın en iyi tanımı bu araç için. Kullandığınız yağa dikkat edin, yoğun sıkıştırma nedeniyle motor sürekli yüksek ısılarda çalışıyor. Mümkünse 10 bin km de bir bakım yaptırın.
Bu arada yağ eksiltmeyen araba yoktur. Her aracın kullanım kılavuzunda özel bir not olarak eklenir. örn: 20 bin kilometrede yaklaşık yarım litre eksiltebilir diye belirtilir.